Asiakasraati on vuonna 2016 käynnistetty foorumi, jossa jäseniksi valituilla kansalaisilla on mahdollisuus tuoda esille ideoita ja kansalaisnäkökulmaa sairaalan toimintojen kehittämiseen.
Liite 1. Asiakasraati 23.8.2016 asiat (pdf) (65.4 KB)
Liite 2. Asiakasraati 23.8.2016 (pdf) (420.5 KB)
Liite 3. Laatu- ja potilasturvallisuus asiakasraati (pdf) (1.2 MB)
Asiakasraati muistio 5.4.2016 (pdf) (189.9 KB)
Liite 1. Asiakasraati 5.4.2016 (pdf) (3.3 MB)
Liite 2. Epshp_n strategia 2013 - 2020 (Asiakasraati-seminaari 050416) (pdf) (549.7 KB)
Liite 3. Laatu- ja potilasturvallisuus_asiakasraatiseminaari (pdf) (1.4 MB)